Spitalul Județean de Urgență Giurgiu cu sediul în mun. Giurgiu, bld București, nr. 18, jud. Giurgiu, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și ale O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar,coraborat cu prevederile OUG nr.115/2023 Art.VII* alin.(3) organizează concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi:
| Număr de posturi | Denumirea postului | Nivelul postului | Perioada/Durata timpului de lucru | Loc de muncă |
| 2 (doua) cu normă întreagă | infirmiera | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Compartiment Nefrologie |
| 2(doua) cu normă întreagă | infirmiera | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Sectia Neurologie |
| 1 (unu) cu norma intreaga | infirmiera | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Sectia Cardiologie |
| 1 (unu) cu norma intreaga | infirmiera | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Sectia Obstetrica -Ginecologie |
| 1 (unu) cu norma intreaga | infirmiera | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Compartiment Urologie |
| 1 (unu) cu norma intreaga | infirmiera | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Compartiment Diabet Zaharat, Nutritie si boli Metabolice |
| 1 (unu) cu norma intreaga | infirmiera debutanta | Execuție | Nedeterminată/8 ore /zi | Compartiment Oftalmologie |
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la anunț;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, solicitate de Spitalul Județean de Urgență Giurgiu;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun European;
j) livret militar;
k) chitanță plată taxă concurs – 150 RON.
Actele prevăzute la literele b), c) și d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la litera e) este prevăzut în Anexa nr. 2 la anunţ.
Condiţii generale și specifice de participare la concurs:
- Condiții generale:
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanță de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
B)Condiții specifice: îndeplinește condițiile de studii/ specifice prevăzute de lege:
Pentru postul de infirmiera:
- Scoala generala;
- Curs de infirmiera organizat de Ordinul Asistentilor Medicali;
- 6 luni vechime in activitate.
Pentru postul de infirmiera debutanta:
- Scoala generala;
Dosarele de concurs se depun la sediul Spitalului Județean de Urgenta Giurgiu–Secretariatul unitatii, relații suplimentare la Compartiment R.U.N.O.S. telefon 0246/211550 interior 226, persoane de contact: Sandu Gabriela.
Bibliografie
Pentru postul de infirmiera ; infirmiera debutanta;
– ORDIN 1101 /2016 -NORME DE SUPRAVEGHERE , PREVENIRE SI CONTROL AL INFECTIILOR ASOCIATE
ACTIVITATII MEDICALE IN UNITATILE SANITARE.
-ORDIN 1226/2012 -GESTIONAREA DESEURILOR REZULTATE DIN ACTIVITATILE MEDICALE .
-PROGRAMUL NATIONAL DE PREGATIRE INFIRMIERE 2021(TEMATICA -PENTRU INFIRMIERE).
-LEGE 46/2003- DREPTURILE SI OBLIGATIILE PACIENTULUI
-ORDIN 1761/2021 – NORME PRIVIND CURATAREA, DEZINFECTIA SI STERILIZAREA IN UNITATILE SANITARE.
MANAGER,
EC. RATA MIHAELA
Calendarul desfășurării concursului:
| ETAPELE DE CONCURS | DATĂ/PERIOADA | OBSERVAȚII | |
| Publicare anunțului | 25.11.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu Spitalul Județean de Urgență Giurgiu – e-mail:posturi@gov.ro | |
| Depunerea dosarelor de înscriere | 26.11.2025-10.12.2025 | – Secretariatul unității zilnic între orele 8-16, bld Bucuresti nr 18 Giurgiu | |
| Selecția dosarelor | 11.12.2025 | La sediul unității | |
| Afișarea rezultate selecție dosare | 12.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu:Spitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
| Depunere contestații rezultat selecție dosare | 15.12.2025 | La secretariatul unității, ora 13 | |
| Afișare rezultate contestații selecție dosare | 16.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – SediuSpitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
| DESFĂȘURAREA CONCURSULUI | |||
| PROBA SCRISĂ Testarea cunoștințelor teoretice | 17.12.2025 | La sediul Scolii Postliceale Sanitare Giurgiu, str. 23 August nr.9, Giurgiu în intervalul orar: 10 – 13 | |
| Afișarea rezultate proba scrisă | 18.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu:Spitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
| Depunere contestații proba scrisă | 19.12.2025 | La secretariatul unității, ora 13,00 | |
| Afișare rezultate contestații proba scrisă | 22.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu:Spitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
| PROBA INTERVIU Testarea abilităților, aptitudinilor și motivația candidaților | 23.12.2025 | La sediul unității, ora 10 | |
| Afișarea rezultate interviu | 24.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu:Spitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
| Depunere contestații proba interviu | 29.12.2025 | La secretariatul unității, ora 13,00 | |
| Afișare rezultate contestații proba interviu | 30.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu:Spitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
| AFIȘARE REZULTATE FINALE | 30.12.2025 | – Site:https://www.spitalgiurgiu.ro/ – Sediu:Spitalul Județean de Urgență Giurgiu Ora 16,00 | |
ANEXA Nr. 1
Nr………………/………………….
Doamna Manager
Subsemnatul (a) _____________________________________ CNP ________________________, domiciliul in ________________________________________________________________________________, e-mail ___________________________________, telefon _______________________________, va rog sa binevoiti a aproba inscrierea mea la concursul pentru ocuparea postului vacant/ temporar vacant de ____________________ la __________________________________ care va avea loc in data de ___________________________.
Persoane de contact pentru recomandari:
| Numele si prenumele | Institutia | Functia | Numarul de telefon |
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la anunț;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, solicitate de Spitalul Județean de Urgență Giurgiu;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun European;
j) livret militar;
k) chitanță plată taxă concurs – 150 RON.
Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.
Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:
Îmi exprim consimţământul
Nu îmi exprim consimţământul
cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
Îmi exprim consimţământul
Nu îmi exprim consimţământul
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Îmi exprim consimţământul
Nu îmi exprim consimţământul
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………… .
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data:
Semnatura:
Anexa nr. 2
Denumirea angajatorului
Datele de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr. de inregistrare
Data inregistrarii
ADEVERINTA
Prin prezenta se atesta faptul ca dl/dna …………………….., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. …………. seria ……. nr. …………….., CNP ………………….., a fost/este angajatul/angajata …………………., in baza actului administrativ de numire nr. ……………../contractului individual de munca, cu norma intreaga/cu timp partial de …… ore/zi, incheiat pe durata nedeterminata/determinata, respectiv ….., inregistrat in registrul general de evidenta a salariatilor cu nr. ……./………, infunctia/meseria/ocupatiade1)………………………………………………………………………………………………..
Pentru exercitarea atributiilor stabilite in fisa postului aferenta contractului individual de munca/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel2) ………………. in specialitatea …………………..
Pe durata executarii contractului individual de munca/raporturilor de serviciu, dl/dna ……………………………… a dobandit:
– vechime in munca: ………………… ani …….. luni ……. zile;
– vechime in specialitatea studiilor: ……………….. ani …………. luni ………. zile.
| Nr. crt. | Mutatia intervenita | Anul/luna/zi | Meseria/Functia/Ocupatia | Nr. si data actului pe baza caruia se face inscrierea |
Pe durata executarii contractului individual de munca/raporturilor de serviciu au intervenit urmatoarele mutatii (modificarea, suspendarea, incetarea contractului individual de munca/raporturilor de serviciu):
In perioada lucrata a avut …… zile de absente nemotivate si ……..zile de concediu fara plata.
In perioada lucrata, dlui/dnei ………………………………..nu i s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/i s-a aplicat sanctiunea disciplinara ……………………………
Cunoscand normele penale incidente in materia falsului in declaratii, certificam ca datele cuprinse in prezenta adeverinta sunt reale, exacte si complete.
Data
……………………………..
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului3)
……………………………..
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului
……………………………..
Stampila angajatorului
________
Prin raportare la Clasificarea ocupatiilor din Romania si la actele normative care stabilesc functii.
2) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurta durata/superior).
3) Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .